FLYTNING
Vi sørger for, at du kan føle dig tryg det nye sted, uanset om det er privatbolig, sommerhus eller erhverv.
Skal du flytte?
Udfyld formularen eller ring til os på 70 24 73 65 (mandag - fredag kl. 08.15-15.00), så sørger vi for resten.

Er du en kunde, som flytter?
Skal du flytte og har du et alarm-abonnement hos Verisure? Vi hjælper dig med det praktiske.
Som Verisure-kunde kan du få installeret et nyt alarmsystem, når du flytter, og beholde dit nuværende alarm-abonnement. Alarmsystemet som er installeret på din gamle adresse, kan de nye ejere overtage, hvis de ønsker det.
Udfyld formularen på siden, og vi ringer dig op. Du kan også ringe til os på 70 24 73 65.
Kontakt os via formularen
Overtager du et Verisure-system?
Du har mulighed for at overtage alarmsystemet og føle tryghed fra dag ét.
Vi kan sørge for, at alarmsystemet i den bolig, som du skal overtage, forbliver hængende og fuldt funktionelt, ved at overføre alarm-abonnementet fra den gamle ejer. Du har også mulighed for at udvide alarmsystemet med flere produkter.
Udfyld formularen på siden, og vi ringer dig op. Du kan også ringe til os på 70 24 73 65.
Kontakt os via formularenOFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Jeg skal flytte og vil gerne have alarmen med til mit nye hjem - hvordan gør jeg det?
Ring til os på 70 24 73 65 – så finder vi en løsning. Vi sidder klar på telefonen alle hverdage kl. 08.15-15.00. Du kan også udfylde formularen på siden, og ringer dig op.
Jeg skal flytte og har ikke længere brug for alarm - hvad skal jeg gøre?
Ring til os på 70 24 73 65 - vi sidder klar på telefonen alle hverdage kl. 08.15-15.00. Du kan også udfylde formularen på siden, og ringer dig op.
Jeg vil gerne overtage alarmen i det hus, hvor jeg skal flytte hen - hvad skal jeg gøre?
Ring til os på 70 24 73 65 - vi sidder klar på telefonen alle hverdage kl. 08.15-15.00. Du kan også udfylde formularen på siden, og ringer dig op.
Jeg har solgt mit hus, og de nye ejere vil gerne overtage min alarm - hvad skal jeg gøre?
Ring til os på 70 24 73 65 - vi sidder klar på telefonen alle hverdage kl. 08.15-15.00. Du kan også udfylde formularen på siden, og ringer dig op.
Jeg har fået ny internetleverandør og router - skal jeg gøre noget specielt?
Nej, du forbinder bare din VBox/centralenhed med kabel til den nye router. I den tid VBox'en/centralenheden ikke har forbindelse til bredbånd, sender den over GPRS mobilt netværk.
Hvordan opretter jeg personer som "Administrator", "Begrænset bruger" eller "Minimum bruger"?
Det kan du gøre via enten appen eller Mine Sider. Gå ind under "Brugere" og vælg "Adgangsniveau". Når du trykker "Gem", sendes en invitation på mail til brugeren. Brugeren skal trykke på linket i mailen, og enten oprette en konto, eller logge ind på sin nuværende konto og acceptere invitationen.
Der er sket et dødsfald
Du kan skrive til [email protected] og vedhæfte skifteretsattest, hvis alarmen skal opsiges. Hvis alarmen skal fortsætte, når boet bliver gjort op, så ring ind til os på 70 24 73 65 - vi sidder klar på telefonen alle hverdage kl. 08.15-15.00.