VINDUESPUDSERSKOLEN
500 KR. RABAT VED INSTALLATION
(GÆLDER NYE KUNDER, OG MAX 1 RABAT PER HUSSTAND)
DET KAN DU SIGE TIL KUNDEN:
Få inspiration til, hvad du kan sige til kunder, som har eller ikke har en alarmløsning i forvejen.
KUNDEN HAR ALARM
- Jeg kan se, du har alarm: Det har flere af mine kunder med hus / lejlighed / sommerhus. Det er altid fornuftigt at forebygge / få tryghed mod:
Brand- og røgskader / Vand- og fugtskader / Hærværk og indbrud.
Af samme årsag har jeg et samarbejde med Verisure, hvor alle mine kunder får en betydelig fordel.
- Skal jeg ikke få min kontaktperson til give dig et uforpligtende opkald med:
Tips til selvhjælp
Professionel behovsafdækning
Sikkerhedstjek
Tilbud – med en rabat på 500 kr.
Det eneste, vi skal gøre for at give dig disse fordele, er at udfylde en kontaktformular. Det skader jo ikke at få et alternativ til din nuværende alarm!
KUNDEN HAR IKKE ALARM
Der er flere af mine kunder, der spørger mig, om jeg kan anbefale en professionel alarmløsning. Jeg har derfor lavet et samarbejde med Verisure, hvor mine kunder med hus / lejlighed / sommerhus får en betydelig fordel.
Skal jeg ikke få min kontaktperson til give dig et et uforpligtende opkald?
Det eneste, vi skal gøre, er at udfylde en kontaktformular og så ringer Verisure til dig med:
Tips til selvhjælp
Professionel behovsafdækning
Sikkerhedstjek
Tilbud – med en rabat på 500 kr.
Det skader jo ikke at få en professionel vurdering.
Spørgsmål, som du kan stille:
Hvordan forebygger I jer imod fugt- og vandskade?
(Bolig tæt ved vand / har kælder / grund ligger lavt ift. nabogrund / sommerhus)Hvordan sikrer I jeres familie mod brand og indbrud?
(Børnefamilier med børn under 15 år)Hvordan sikrer I jer mod brand, indbrud og hærværk?
(Isoleret eller ubeboet bolig hele dagen eller ferie / ældre beboere / eksklusiv bolig eller beliggenhed)
Af samme årsag har jeg et samarbejde med Verisure, hvor alle mine kunder får en betydelig fordel.
*For at sikre, at en kundeanmeldelse på Trustpilot kommer fra en reel kunde, beder Trustpilot anmeldere om at bekræfte, at deres anmeldelse er relateret til en reel kundeoplevelse og tager en række foranstaltninger for at sikre dette.